love and happiness

Jag sög balle på bilden idag. Man skulle "fånga" en uppstoppad fågels textur. Jag tecknade slarvigt och fjäderdräkten kom väl inte direkt fram. Badbadbad!
På engelskan var jag iaf riktigt effektiv, så det får vi hurra för. Jag kom nu på att vi glömde att fukta våra lermasker, skjut oss!

Imorgon ska jag vara i skolan mellan 9 och 14. Öppet hus för alla som vill, kanske speciellt för blivande elever på Elfrida Andrée. Kom och hälsa på väl!!

Nu ska jag hem till Hedvig och hänga lite, sova kan man göra när man blir gammal! Ci-ao

Ett litet citat från min mamma bara: (viskande) "han kanske är bög". Inget dumt mot homosexuella, men HA-HA vad rätt.
Jag kan tyvärr inte avslöja vem det handlar om, moaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback