M-O

He doesn't look a thing like Jesus, but he talks like a gentleman
Mm, efter allt stickersutklippande blev jag emo.
Emo-emo-emo-emo-bajs.
Jag är emo för att jag är skyldig mamma 1500.
Jag kommer aldrig betala tillbaka.

Jag är emo för att det bara är Torsdag.
(men imorrn ska jag äta fin middag hos Hedvig, och sen kanske hälsa på Irma)
Emo är jag för att jag lyssnar på the Killers och jag blir liksom ledsen av When you were young.

Det som väger upp är att jag fått mitt första fan. Bara några till, sen blir det en fanclub.
Jag är också glad över pixlar.
Utan pixlar skulle jag dö.
Oooh, pixelate me!

Nu ska jag ladda min mobil, borsta tänderna, gå på toaletten, klä av mig, lägga mig i sängen, dra ur ljusslinge-kontakten.
Sen ska jag somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback