Soon a new day

Efter att ha genomlidigt en typisk dagen-efter-fest-dag är jag idag pigg som en mört. Jag vaknade, gick på en promenad (JAG? SAY WHAAAT?) sen såg jag på film. Den första var The Goonies - dödskallegänget eller vafan den hette. Den var bra tyckte jag. Senare såg jag A walk to remember, sett den förr, men den är sååå bra. Lite förutsägbar, men även om jag sett den flera gånger sitter jag ändå där och gråter genom sista halvtimmen. Bööhööö vad fint och sorgligt det är. That's reeeaaal love, maan!!
Min familj bantar nu också, i två dagar. Bara två!
På fredag åker vi nämligen till Oskarshamn (WOHO!) och min moster+man. Vi ska gå på äventyrsbad, äta mat(därav bantningen), gå på IKEA och säkert äta lite till. Det ska bli ganska trevligt trots att jag kommer omringas av massa 50-plusare.

Nahaj, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa Agnes. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback