tvåtusenåtta

Efter en dag full av stress kom gurlsen hem till mig på middag! Vi åt avokado med skagenröra, sen fläskfilé, potatisklyftor och nån sorts bearnaise-sås. Till efterrätt hade hedvig gjort vit choklad-mousse som dragit i kaffebönor. ÖH, jag dog! Efter måltiden kunde jag stolt visa upp mitt ..."partytrick" när jag spänner ut magen nåt så in i helskotta mycket. Det är inte särskilt sexigt!
Efter lite tagg drog vi hem till Ludde på Sojakorvgränd med bröd(???). Där var det folk, och trevligt sådant! Vi lyssnade på musik, tog en liten dans då och då, pratade med folk och hade allmänt najs.
Vid tolvslaget vallfärdade Visbys alla ungdomar med behov av att träffa folk ner till hamnen.
Tja sa jag till några. För att vara så mycket folk träffade jag förundrandsvärt några jag kände.
Jag fick iaf träffa alla mina favvisar och det är det som räknas.
En annan snuskhummer kom och ville slurpa på mig, men jag sa NEEEE! Jag kände inte honom och han var allt annat än värd, stackarn, vad alkohol kan ställa till det.

Jag träffade min kära klasskamrat Ebba och drog med henne till Ludde. Där var det bara chill och man blev mest trött. Tur att Ebba livade upp mig lite! Goda karameller också!
Vid sisådär halv 4-4 åkte vi hem. På vägen träffade vi Fija, och vi hade mycket att prata om.. kändes det som iaf!
Ebba sov här och jag har ont i huvet. En sak man kan vara säker på är iaf att det är 2008 nu. Som ett litet slut-tjohej vill jag säga HA-HA till en viss person!

Kommentarer
Postat av: dirtee-d

ja träffte ju diii!! tror jag.. om jag minns rätt :)
gott nytt år för tusan!!

Postat av: Anonym

fast den heter egentligen hamburgergränd men det är några veganer/vegitarianer som har gjort en egen skyllt och satt upp.

2008-01-01 @ 16:34:17
Postat av: Matilda

Diana: Jaaaa, vi träffades :) Detsammaa!

Anonym: Haha, jag vet. Det är ganska kul :)

2008-01-01 @ 16:54:03
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback