we are standing on the edge

You speak for a fat man with a ponytail


Lo-Fi-Fnk - Change Channel

Det enda roliga med skolan var att Elfrida Andrée hade "Pedagogisk fika", vilket innebär att vi får kaka och saft/kaffe/te. Fint tycker jag!
Efter skolan åkte jag, Olivia, Agnes och Anna till MQ för att checka REAn. Jag hittade min drömkjol (från Rodebjer) nedsatt med 400 (1199 till 799), gaah. Den fanns bara i S och M, och var för stor. BIG BU!
En Twist & Tango-klänning jag pillat på i evigheter var nedsatt också, från 900 till 450. Den fanns bara i XS och satt bra.. på hela kroppen utom över brösten. Jag har inga bomber att stoltsera med om man säger så, och den satt så jääävla tajt. Tror dom att man inte har några bröst alls eller? Grrrrrrrr...
Ledsen som jag var gick jag för att leta upp något, bara för köpandes skull. DÅ, tadaaa, hittade jag en finfin Twist & Tango-kjol, nedsatt från 700 till 350, Hallelujah. Den är smårutig och hög i midjan, lite ballongig typ. Jetefin!

Eftersom jag var på shoppinghumör köpte jag en BH också, en lila, finfinfin!

Ikväll har jag gått en promme med Josefina (<3<3<3<3), vi pratade massor i regnet. Vi klarade oss ändå fint med paraplyn och våra bröders jackor. Jag gav också efter på min envishet och kände mig astöntig. Slå mig!

Sist men inte minst vill jag tacka Olivia, Tack honeybun'!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Varsågod Matilda, varsågod.

2008-01-10 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback