baby you've hurt me


Mina ben är ihopflätade med alldeles för lite omtanke och alldeles för mycket liquify.
Hur som helst, jag höll på att bli psykiskt nedbruten på jobbet idag. Jag vantrivs. På rasterna är jag glad för då är alla glada. Jag tror helt enkelt att McDonalds inte är något för mig, det är alldeles för hårt. Imorgon är det iaf början på slutet. Sista veckan på sommarjobbet (troligen).

En vecka efter det är jag på väg mot varmare breddgrader som stavas Athen-och-grekiska-övärlden. Jag, Ebba och Josefine kommer skita på oss, bokstavligen, av rolighet. Det kommer bara släppa liksom.

På Onsdag ska jag se Lars Winnerbäck igen. Jag är glad. Om jag har tur blir även den här sommaren en sommar till slut!

Kommentarer
Postat av: nicoline

ska ni tre åka till grekland tillsammans? :)

2008-07-22 @ 12:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback