run, run over the hills



Clouds like bubbles in a zink touching my face, makes me forget how to think
The sky went bigger than I ever thought it could be, I really can't see where it ends


Min dag började med slapp. Chill. Teve. Till slut masade jag mig iväg till Almedalen. Där träffade jag Ebba, Oskar, Jossan och Anna. Vi åt Hönökaka med baconost (som Ebba och Oskar bjöd på). Anna bjöd mig på nektarin. Solen bjöd mig på sol. Kläderna flög av och jag exponerade min kropp för omvärlden. Har jag tur blev jag en halv nyans brunare.
På vägen hem hälsade jag och Jossan på Apoteket-Milly. Hon är så fin i sin gröna rock!!!!!!
Av slapp är du kommen, slapp skall du åter bli. Jag tror att den här kvällen slutar som den började, med slapp.
Slapp röv.

(Även om Those Dancing Days är ett astråkigt band att se live, förutom keyboard-bruden, så är deras musik brrrra. Lalala-la)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback