blabla-syndrome

Glada miner av mig och Ebbot;




Skolavslutningen igår var sådär. Bara0 VG och två MVG kammade jag hem. En jordskredsseger för mig eftersom jag har varit så jääääävla slapp. IG-varningen i matte, pga ett prov jag inte gjort, blev i slutändan ett VG, trots att jag inte gjorde det förbenade provet. HEHE. Jag fick betyg i en kurs jag inte gått, samt att jag inte fick betyg i italienska där jag, enligt mig själv, är värd ett MVG. Lite konstigt allting!

Igårkväll var jag först med Ebba, sen med Jossan också. Som om ni verkligen bryr er ska jag berätta att jag sen träffade Milly, Olivia och Agnes också. Vi gick till musikettornas lilla sammanslutning och det var braaa, bra som fan. Vi hade myspys bara, träffade alla mina bästa vänner. När både Ebba och Josefine försvann gick jag till Almedalen för att checka. Det var... inte kul. Dock fanns en grop med bara trevliga personer, så där slog jag mig ner.
När alla återfunnit varandra gick vi hem.
Summa sumarum av gårkvällen blir: 3,5 av 5 toasters. Inget var dåligt, men inget var heller kanonkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback