dobedobedoo


Giantmouth anfaller. Även i Frusna män söker kärlek. Dom pussas och är glada. Tjejen gråter för kyssen. Som jag. Soulmate!
Idag hade vi jättekort formlektion, sen slutade vi. Jag åt lite spaghetti, men det tog en evighet. Jag får nog hålla mig till flytande föda hädanefter. Jag har sovit i min fåtölj idag också. Det är så himlarns skönt, jag är så jeklarns trött hela tiden! Jag tror att piercingen förvirrar mitt immunförsvar, för helt plötsligt är jag förkyld. Min gårkväll var lite jobbig; med täppt näsa och svullen tunga är det inte superlätt att andas.

Ikväll ska jag nog bara vila och äta kräm. Imorgon ska jag till Kneippbyn med min storasyster och hennes barn. Det ska bli kul, faktiskt. Egentligen gillar jag inte alls Kneippbyn, men tillsammans med massor av ungar blir det nog ett hejdundrande kalas!
Bah-bah påddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback