don't you want to?


Det här är mina nedre kroppsdelar.

Igår shoppade jag och sådär. Bara billiga saker, men jag gillar billigt. Speciellt när jag shoppar för pengar som jag inte har. Skorna från Din Sko följde med, som att jag behöver fler skor. I synnerhet klackskor. Jag köper dom, men använder dom väldigt sällan. Men väfään, jag kan ha dom när jag blir gammal.
En jacka åkte också med i min samling. En sån där Nike Athletic som jag velat ha ett bra tag. Toodelihodelidoo. Jag är lycklig!

Idag ska jag jobba från 17 till 22. En fin kväll på Donkovic alltså. Wiuwiu. Nu ska jag läsa Harry Potter och sådär. Kanske äta något gott, eller sola. Ad  -   jö!

Här är jag med morgonfriseur och inget smink och ihopsnörpad mun och ihopflätade armar och lite sur blick, men ändå: Väldigt glad (för nya jackan är ju på)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback