fuck fo-ehe-vö

Jo naj så deee...

Idag jobbade jag med finaste Ebba, fast man märkte knappt varandra. Man blir som helt inne i sin bubbla med McFeastar och nuggets och bigmac junior och pomfritt och milkshakes och dipp och....
Efter bara tre timmars jobb var jag slut. Mitt hjärnkontor snurrade ihop allt och det kändes som en enda megarush. Donken alltså... det kommer bli min död.

Förutom jobba har jag kört bil och varit med mamsen på Maxi. Hon är inte riktigt klok; När jag viskade om en snygg kille skulle hon bestämt spana in honom. Då gick han iväg och mamma säger högt: Nu draaar han!!!!!! Sen skrattade hon sitt evil laugh för att hon fick MVG i skämma ut sin dotter-tävlingen.


Imorgon ska jag upp med tuppen för att ta bussen till Vänge och Ebba. Där ska vi fira midsommar med pompa(inte pomfritz) och ståt och fiiiina vänner. Jag hoppas att det blir helt superbt.
Nu däremot ska jag nog sova så jag orkar med morgondagen. Adjö på er. Adjö sa jag.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag bara älskar din rumpa i arbetsbyxorna...jag såg den...du lutade dig framåt när du gjorde sista snurren på en Mc Flurry med smartistopping...baby...helt snörpig var den, och rynkig...du hade dragit upp byxorna över naveln tror jag, för sömmen skar in mellan dina skinkor så dom delade på sig så fint... VI SES IMORN MIDSOMMARMATILDA !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback