heip

Nu är jag så trött, så trött. Jag har varit på stan med min pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hade inte träffat honom på typ 2 månader så det var trevligt.

Att jag är trött beror på gårkvällen. Jag jobbade ju på dagen, sen var jag ju med Anna. Vi promenerade och gjorde ingenting i flera timmar. Helt inne i vår nattliga fönstershopping träffade vi på Erik och Adam. Tillsammans cyklade vi hem till Erik och drack te till ljudet av bra musik. Efter prat såg vi Skärgårdsdoktorn, haha.
Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Adam utlöste det med kommentaren: "...om du håller käften!" och sen var skrattanfallet ett faktum. Jag och Anna var helt uppe i varv och den snygga slip-overn med små ärmar var klockren.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA.
När klockan var 4 åkte jag hem de cirka 100 meterna och kastade mig i sängen.


Idag jobbar jag till 23, och det känns kasst! Nu ska jag sova. ehe

(Här skulle det varit en video, men det stog: Embedding disabled by request. Så här kommer en länk istället)
Mgmt - Electric Feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback