I touch my hands


(Här är jag när sommaren ännu var vår. När känslorna var mer rosa-gula än grå)

Tack för alla fina kommentarer! Wihii

Idag har jag jobbat på Donkson, första dagen. Det gick faktiskt bra, liksom; vad kan de förvänta sig av mig? Jag tyckte åtminstone att jag var duktig trots att jag inte kunde göra McFlurrysar som vägde exakt. Istället för de vanliga skjortorna hade vi fotbollströjor också, kan det bli mer FEEEEEEEEEEEEEEEST?! I kassan bredvid mig hade jag Johanna, så jag var inte helt ensam som rookie, skönt!
Nu är jag trött som en häst, och det här var bara början. Imorgon börjar jag så sent som klockan 16, så vill ni kolla in en fräsch brud med RonaldMcD-kläder och virrig blick, kom in då!

Jag kastar in en asbra låt som jag aldrig får nog av:

Dags för teve. Adjö-adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback