Jo, bara bra

Egentligen har jag inget att säga. Jag gör det ändå.

Idag har jag slappat hela dagen. Plötsligt blev det kväll och jag skulle vara med Olivia. Planerna ändrades och Josefine och Cornelia kom hit istället. Vi bara pratade. Pratade.. och lyssnade på musik.

Nu ska jag läsa om min käre Harry och sedan sova. Stockholm med mamsen imorgon för diverse utgifter. Lite kläder rikare lär vi bli, och förhoppningsvis även ett företag rikare. Fingers crossed lixzam.
(Fast jag vill helst av allt köpa hörlurar och solglasögon, äääähääääh)





Hejdå mina kära.

Till Ebba:
Nämen vilken otur...
Hallå?
Är det Rut?
Va?
Är det Rut?
Ja?
Vart var du?
Jo, bara bra.
Ah, men...
Kan inte du ringa mig efter bingon? ...efter tio.
Vad sa du?
Kan du ringa mig efter tio?
Om jag kan ringa dig sedan?
Ja, efter tio för vi spelar bingo.
Jaså du spelar...
Ja, men gör du det? Efter tio.
Men Rut...
Ja, hej! Hej!
Rut... Rut? Rut?! Hon slängde på...

Kommentarer
Postat av: Ebba

alltså, stort tack till dig Matti, för jag fick le ikväll.

Postat av: amanda

nu är jag med i "bloggvärlden" också, haha.

2008-07-01 @ 22:08:11
URL: http://mandyts.blogg.se/
Postat av: amanda

allt blev fel med nya bloggen så kolla in den här adressen istället..HEHE :*

2008-07-01 @ 23:19:12
URL: http://muchmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback