men hej


Det här fotot har jag tagit och gjort om lite, sen har målat på extra grått. I Photoshop. Med Anna bredvid. Det är faktiskt Anna på bilden. Ja, det är det. Bajsanna.


Idag har jag varit virrig. Jag ska ge två miniexempel så att ni förstår vad jag sysslat med hela dagen:
1. Istället för sötsur sås sa jag såtsur sös.
2. Jag sökte på youtube... på youtube.

ett bonusexempel är att jag seriöst trodde att precis stavades: präcis.


Helt mongo i huvudet. Som att alla glassar med kolasås kladdats ihop i mitt huvud.
En bra sak är att jag inte längre är under utbildning på jobbet!

Egentligen är jag jättetrött, men ikväll ska jag leka med bajsanna. Det ska bli kul! Hon jobbar på fiiinaste stället i stan typ. Lite klasskillnad på oss där.
Nu ska jag duscha och tvätta bort min underbara svettodör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback