one night to be confused

Igår var det fest för hela slanten. Först barnkalas hos min kusin och hennes man som fyllde 30 år. Där bjöds det på fiskedamm, och vattenkrig om man så ville. Efter att min mage fyllts med grillat gick jag hem. Jag satte mig och målade klart en bild jag höll på med, sen cyklade jag till Siri. Där var det fullt hus, och det var mycket trevligt. Efter ett tag beslöt vi oss för att gå till Effes där Adam's Family spelade. Det tog ett tag innan vi kom dit, men fan vad värt det var. Jag dansade som bara den och kände mig sådär.. lycklig. När hela Visby stängde gick vi på efterfest vid domkyrkan. Dock var vi rastlösa, eller sugna på något, så vi tog oss till mina hemtrakter för ytterligare en efterfest. Några Singstar-battles senare, när klockan hunnit bli fem, drog jag hem. Underbar kväll, säger jag!

Idag vaknade jag, alldeles för trött, efter alldeles för få sovtimmar. Jag bänkade mig framför teven, där jag fastnade för resten av dagen. Är det konstigt att min mamma kallar mig lat? Nae. Jag gick inte utanför dörren innan middagen som serverades utomhus. Det var för kallt. Gissa vad jag gjorde istället! Såg på tv!
När de vuxna gick och la sig bestämde jag mig för att teckna. Ikväll blev det självporträtt, och tro det eller ej, men det ser fan ut som jag. Tyvärr ligger det jobbigaste arbetet framför mig; håret. Puh, det tar jag imorgon.
Min dator är varm, så mina lår blir varma. Det leder till att jag är varm. Jag får svett i mustaschen, och det är ju inte så kul så att man vill hoppa runt.

Därför ska jag ställa ifrån mig datorn, och kanske sova! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback