Paradis-Oskar är död faktiskt


Idag har jag bara slappat. Samt varit kreativ. Jag har fotat massor men, tro det eller ej, även målat. Sist jag målade bara för skojs skull hemma var i 6an eller något. Idag fick jag inspiration och tänkte att lite träning kan inte skada inför tvåan. Här ovan ser ni skiss och färdig akvarell/tusch, och jag har målat av nån bloggtjej. (Jag orkade inte scanna så bilderna är lite konstiga).
På kvällen mumsade jag i mig popcorn och såg på the Guru. Josefine kom och höll mig sällskap. Vi översatte låtar på teven och skrattade. Nu gick hon hem (fast cyklade, jättesnabbt). Jag ska sova antar jag. Herrårå

Kommentarer
Postat av: matilde

och jag måste bara säga att jag förstår varför du går estet-bild. du målar ju kanon!

Postat av: Matilda

Matilde: Tack, vad snäll du är :)

2008-06-15 @ 23:17:40
URL: http://mitildi.blogg.se/
Postat av: AGGGAN!

Naj mattvald, var det den bilden du berätta om!? Jätte, jättefin iaf!!

dui vi får ta och ses nån gång i dagarna tycka jag allt!

pusspådi/ Ägge

2008-06-17 @ 00:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback