don't you diet

71276-249
Kåpirajt: Matildi

Igår åt jag middag hos Josefina, tillsammans med Cecilia och Isabelle. Efter en välsmakande middag spelade vi Guitarr Hero och SingStar. Det förstnämnda är helt galet roligt, jag ska smöra till mig ett!
Vi pratade också som aldrig förr, några timmars babbel hann vi nog med. Det skedde samtidigt som ätande av kladdkakan som Josefina bakat ihop! Trevlig kväll, helt enkelt. Min kjol blev super-super-tajt, hoho.

Nu ska jag slänga på mig något varmt, ge mig ut i stormen och ta mig hem till Ellen.
Ikväll ska jag nog leka med min Ebbaba, treeeeeeeeeeeeeeeevligt säger jag!

Hejhoj

Kommentarer
Postat av: rebecca

shit va snygg bild :)

Postat av: rebecca

svar: tackså jättemycket :)

2008-03-24 @ 22:22:46
URL: http://gurlijenny.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback