gimme gimme drugs

Hej hallå!
Dagen har spenderats - jobbsökande - med Ebba. Vi båda har fått varsin intervju, så det ser iaf lite ljust ut! Efter en hård dag på stan lagade jag mat åt mig själv. Till min egen förtjusning värmde jag en delikat Billy's i micron. Lite té åkte också ner (mamma har köpt världens godaste; "Sylves gröna" eller något liknande, från Kränku anyway).
Efter den fettsnåla måltiden gymmade jag och Isa. Starka ben har jag, som fään. Armarna, ja, de är en annan historia. Aj-aj-aj, vad jag fick ta i, trots att jag hade på näst lättaste!

Duscha måste man göra när man svettats, och det gjorde jag också. När jag kom ut ur duschen satt ett visst mongo i soffan i mitt rum. Ni gissade rätt, det var Anna. Liiite senare kom Ebba, Josefine och Olivia också. Vi for på party för söta Vera som fyllt år, och var hemma på ön. Jag var inte så taggad, och såklart trött som vanligt. Ändå var jag kvar till 2.
Imorgon är schemat allt annat än tajt, så jag ska försöka få lite påsklovs-måste-sysslor gjorda. Kanske slappa lite också. Om det är fint väder ska jag promenera också, jag har blivit en riktig jävla promenad-junkie.

Nu, däremot, lockar min mysiga säng. Så av med kläderna och sminket, sen äääntligen lite vila.
(Jag har ju inte sovit min vanliga eftermiddags-lur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback