I should have took that last bus home, but I asked you for a dance

Nyss hemkommen från kak-kalaset. Jag tog med mig kakor - från frysen!
Väl framme vid det fashionabla lasaretts-hoodet bjöds det på kakor som aldrig förr. Det fanns cheescake, kladdkaka, vanliga kakor x3 och muffins. Jag åt bara lite, sen mådde jag illa som vanligt.
Vi drog på en rulle vid namn Juno och efter en liten stund sov jag på golvet. Jag är den som alltid somnar när jag umgås med folk. Både när jag är hemma och hos andra. Det är fan inte okej!!!

Imorgon ska jag och Ebba söka mer jobb, viiilket nöje det ska bli. Jag ska också vänta på ett top secret samtal från en top secret agent. (Egentligen min brors sambo.)
Nu däremot, ska jag lägga mig i min sköna säng, drömma sött och vakna till en nyuppstånden dag.
Adjö!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha ne det är fan inte okej, det gör jag ALLTID också!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback