paper planes

Igår var jag med Josan heeela kvällen, hon sov t o m här! Det var fanimig najs.
Jag ställde klockan på 9 nästa morgon, så efter alldeles för lite sömn skuttade jag upp. Mamma och hennes sambo kom hem från Indien idag så jag skulle städa. När det var klart, ca en timme senare, ringde jag mor och hon sa att dom kom hem halv 3. HALV TRE!!! Jag gick upp i onödan. Efter lite om och men somnade jag som vanligt i fåtöljen, så jävla skönt vill jag lova!
När mina vuxna kom hem fick jag lite pressys. Det var parfym, skor, sjalar och te!

45 minuter av min dag spenderades med Timas, min baslärare, och Agnes. Vi lirade fett, det var askul! Nu kan jag Song for Aberdeen av Mando Diao och nääästan Californication med Red Hot Chili Peppers.
Efter den givande lektionen cyklade jag hem till min kära Isa som fyller 17 idag. Jag åt alldeles för mycket bullar och kakor, och senare pastasallad.

Nu ska jag plugga lite till mitt stundande idrottsprov imorgon och sen sova. Jag är cp-trött, fyfän.

Kommentarer
Postat av: DIANA

UPPDATERA MERA MA(DDIZ)TILDA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback