waiting for my time to come

Nu rivs det här hemma! Bort med altanen och sen ska det byggas en ny. Den ska vara inglasad, och o-inglasad(?). Förhoppningsvis, om mamma får som hon vill, ska vi ha någon sorts pool/jacuzzi inne i den inglasade delen. Wopelidoo!!!

Idag har jag och Ebba sökt jobb! Jag, som redan sökt massa, sökte liiite till. McDonalds verkar ju anställa så det står härliga till, ganska bra att ha en sista utväg. Med hjälp av mammas och mina egna kontakter ska jag nog lyckas ordna ett jobb ändå!
Som en liten paus i springet fikade vi på Vinäger. Jag hade inte mycket pengar så jag slog bara till på en muffins, and so did Bebbert.
Till kvällsmaten åt jag pankisar, och ikväll ska jag till Ellen och äta kakor.
Vi ska ha knytkalas, och det är lagom kul för mig som inte kan baka. Jag har gjort en kladdkaka i hela mitt liv och den blev alldeles okladdig, som sockerkaka typ. Buhuhuhu :C Vad ska jag ta med mig?

So long dudes and dudettes

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej tjejen!
vill bara säga att dina bilder är fantastiska! snälla du, satsa på att göra ett antal grymma redigeringar, sen letar du upp någon tävling av något slag, som du skickar in bilderna till. jag tror på dig matilda. du kan gå långt! Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback