den här stan får mig att glömma bort allt

Håhå-jaja! Idag hade jag bara 2 timmars bild samt en liten akvarellintroduktion (only for me-he) med Ann-Charlotte. Italienskan visade sig vara inställd, så jag, Ebba, Milly och Josefine åkte till glassbaren och Almedalen. Där satt gänget från Millys klass så vi slog oss ner. Senare kom en massa musik-människor och det var sååå trevligt. Jag kom hem nyss, så jag har varit i Almedalen i ...hm.. drygt 8 timmar. Inte en tråkig stund vill jag lova! Med gitarrspelande pojkar blir allt bra, bra.
Tyvärr hann jag inte äta lunch så mitt mat-intag idag har bestått av lite yoghurt till frullas, en tiptop-glass, 5 godisar, ett wienerbröd (tack Axwel) samt en slurk Coca Cola (tack Axwel igen). Det var alltså min lunch - mellis - middag.
Efter några turer fram och tillbaka i SJUTTITALEEET var det dags att gå hem tyckte vi. Det var bara några tappra riddare kvar. Nu, väl hemma, har jag upptäckt att jag är helt bränd på ryggen. Jag gillar det skarpt, må jag säga.

Imörrn är det superdupersoft dag med drygt 3 timmar bild på morgonen. Nu ska jag måla akvarell, eller sova. Hepp!

Kommentarer
Postat av: albin

det är nästan så att jag känner mig skyldig till rubriken, nästan.

om man inte hört allt ingenting har gjort så måste man göra det fort som fan. :)

Postat av: Matilda

Du är den skyldige, Albin!
Ingenting är så jevvla bra, ohja

2008-05-09 @ 06:46:38
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback