du kan skjuta idag

Bara för att jag var fett depp ikväll(över ingenting) ska en jävla människa ha musik på bloggen. Precis i mitt [ingenting]-lyssnande kommer något dunkadunka-bajs. Mitt huvud höll på att kollapsa.
Jag hatar musik på bloggar!
Fast det värsta var ändå när jag satt och målade med akvarell. Det blev fult och jag började nästan gråta.
Haha på mig. Helt ledsen över, som sagt, ingenting.
Nu är jag ledsen för att jag är så trött.



(men en positiv sak är att jag vet en kille som är söt, fast egentligen bara lite, men jag typ smälter)

Kommentarer
Postat av: albin

åh fy herre jävlar var jag tänker på ingenting när du nämner dem. det är ju faktiskt inte jättekonstigt. men fy herre jävlar vad jag älskar dem. cs är bara så määäh bra... mmm, ny skiva i år...!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback