heeey evelina

Det är bara såna här dagar man kan sitta och lyssna på En jävel på kärlek med Orup. Till och med gillar jag det. Fast det är ju en sån här dag. Idag. Jag har bara sovit, sett på barn-ballroom-dans på tv, sovit, ätit, gått på toa. Lyssat på musik också. Sån musik som jag aldrig lyssnar på annars. Jag låter bara iTunes gå, så som det vill, och jag gillar allt jag hör. Gamla män som Peter LeMarc och Orup. Jag gillar Bob Marley också, han är superfin speciellt idag.

Men inget slår Joel Alme - The Queen's Corner.
(jag blir glad, ledsen och alla andra känslor i ordboken)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Orup är nice

2008-05-02 @ 11:15:52
Postat av: anna

joel alme

2008-05-02 @ 13:00:33
Postat av: aaaanaa

HJÄRTA HJÄRTA HJÄRTA

2008-05-02 @ 13:03:00
Postat av: albin

orup gjorde ju faktiskt dock den låten med ges. glennmark eriksson strömstedt va, men jag gillar den också. verserna är snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback