it's a must


Här ser ni det verk som gjorde Yves Klein världskänd.. typ.
Väldigt inspirerande och kreativt. INTE! Han tog iaf patent på den här färgen och det är därför färgen, som var sååå modern för ett tag sen, kallas Klein-blå.
Jag ska iaf skriva en bildanalys om den här tavlan, samt en helröd och en helguldig. Vad finns det att analysera? Kanske alla starka känslor som bara väller över mig. Det bara sprudlar av glädje men samtidigt trycks jag ner av sorg.

Sorg över att jag inte känner något för dessa tavlor.

(jag är så körd)

Idag har jag iaf sett på Solbergas vårkonsert, och den var bra. Varken under eller över föväntan. Utöver det har jag gått på stan och målat. Torrpastell, tusch och massor akvarell. Tro det eller ej, men jag blev nöjd med min illustration!
På staden gjorde jag och Josefine diverse inköp. Fina klänningar (BEHÅLL DEN JOSSAN!) och jag köpte en ring och ett armband. Så himla snärtigt!

Nu återgår jag till mina ångestframkallande skoluppgifter så jag inte får smisk av Ann-Charre och Li imorgon. Puss!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback