it's so cold in this house

71276-313
Jag, Thor och Josefine. (Älska mitt stativ? Ja!)

Idag, på lediga dagen, har jag ritat ett träd, målat akvarell och med torrpastellkritor målat en stor grej. Trädet var roligt och resultatet blev helt okej. Torrpastellen... ja, det enda jag kan säga är: JAG HATAR DET! Det är den tekniken som får mig att tvivla på om jag verkligen ska gå bildestetisk. Hu!
Nu vill jag ut och gå, typ tänka lite. Tyvärr går det inte, eftersom min iPod är borta (Måste lyssna på musik när jag prommar). Troligtvis ligger den och skräpar någonstans i huset, men gud vet vart. Mamma, som annars har fetkoll på allt, har ingen aning. Jag, som aldrig har koll, vet inte heller. Kom fram nu!

Imorgon ska jag fortsätta måla och rita, och på kvällen är det Solbergaskolans vårkonsert. Man tackar, man tackar!

Kommentarer
Postat av: matilde

är vårkonserten för alla?

Postat av: Ebba

...somna till doften av...mig....kan inte nekas. MATILDA HÖRRÖ DU ÄR EN FIN TJEJ.

2008-05-28 @ 20:35:25
Postat av: Matilda

Matilde: Japps! Imorgon tror jag allt att den är det :)

Ebba: DU ÄR MIN FINASTE LILLA GLITTRIGA STEN FRÅN SLITE MARKNAD

2008-05-28 @ 20:40:54
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback