jackie wilson said

71276-309
71276-308
Vad har hänt egentligen?
I Lördags var jag på Club Kickdown på Effes som Robert hade arrangerat. Det var roligt, men ska jag vara ärlig var middagen/förfesten hos Agnes roligare. Eftersom det var rymd-tema hade vi satt på oss tights med diverse metallicfärger, det fick vara vår rymdoutfit! Några schyssta band spelade, men bäst musik var den dj-Albin spelade. Jag gav honom tummen upp, sen var vi lyckliga alla våra dagar. Vi kom hem alldeles för sent, vilket är rutin för mig. Vi fick iaf glad respons när vi gick hem. Jag hade rosa metallic-tights, en silvermantel och silvrigt hårband, Aggi hade helt galna glasögon (supergamla skidglasögon) och Olivia hade ett lasersvärd.

Igår myste jag, Aggi och Olivia på Agnes vind, i fleera timmar. När jag kom hem gick jag på toa, sen promenerade jag med Josefiiiiina (:

Idag däremot, var det en helt värdelös dag. Jag trodde jag började 8, men hade fel. Klockan 9 började vi med nåt litet möte med några ur tvåan. Sen hände det inte mycket, jag spände en duk. Hängde upp några tavlor. När jag kom hem sov jag. Helt supereffektiv! (Fast jag har också ätit popcorn, sovit och övningskört).


På bilderna ovan ser ni mig i lugg.
Första bilden heter emo-snörp
Den andra heter hhihihi, *fniss*blink*

Kommentarer
Postat av: Ebba

OKEEJ, "hihihi fnizz kadunk donk aah, pzz, fzz.."
VI SYNS IMORN SÖTATJEJEN I LUGG !

2008-05-19 @ 21:20:53
Postat av: Matilda

Åååh, min Ebbman, sakna diiii. Poss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback