oh, snap

Aa, OM Ellen var vaken! Hon var redan på stadens torg och jag tog mig också dit så småningom. Vi gick till Torgkassen och köpte baguette och färskost som vi smarrade på i Almedalen. När det efter ett tag drog in värsta dimman över land (som var iskall) gick vi hem.
Hemma hos mig var det varmt och skönt. Tyvärr fick jag ryck och blev en pyroman/mördare. Jag har jättedåligt samvete nu, men jag hoppas att kvällen muntrar upp mig. Ikväll ska jag nämligen se Kettil Hyde och ha det trevligt.
Nu väntar jag bara på Hedvig, sen kommer nog alla mina andra kompisar också. Nästan alla.
Önska mig en fin kväll, så säger jag tack detsamma. Hejdå!

(och så börjar jag inbilla mig sådär, och jag manipulerar så lätt mig själv.  Jag är mongo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback