sweet alabama

Jag blev helt aschockad när jag såg att klockan inte ens var ett. Hela dagen ligger framför mig!
Till min egen förvåning vill jag få saker gjorda idag. T ex städa mitt rum, som ser ut som en soptipp. Folk brukar säga att deras rum är stökiga, men jag lovar er.. då har ni inte sett mitt. Ojojoj, 30 kvadrat fullt med kläder. Det blir ganska mycket att städa upp, I tell you.
En annan sak som behövs göras är lite bilduppgifter, bl a min oljepastellmålning (känns inte så lockande eftersom jag bara har en stor himmel kvar att måla), mina små tusch-streck-bilder och en bildanalys på tre målningar gjorda av Yves Klein. Att analysera blir inte helt lätt; en tavla är helröd, en är helguldig och en är helblå (från den tavlan kommer färgen Klein-blå, som ni säkert känner till. Yves Klein tog patent på just den färgen).

Oh, en annan sak som verkligen måste göras är att spela bas. Jag måste träna in massa tapping och shit. Det är nämligen avslutning för Åkessons musikskola på Effes nästa helg, och allt måste sitta som en smäck!

Nu däremot, ska jag byta till ett mindre örhänge, mitt öra är heeelt svullet. Det var nog inte så smart med en brottningsmatch. Mina skador efter matchen är:

- Spräckt örat lite
- 5 blåmärken på ett ben
- Ett blåmärke på armen
samt
- brännsår (från golvet tror jag) på armbågen

Ha-ha! Jag är helt superinvalid (inte). Dock är det sånt man får tåla, det enda jag sörjer är örat.
Dags att klä på sig och städa.. kanske. Adjö mina hästar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback