when your heart is an empty room

Efter skoldagen och massor med sömn kom min fina Ebbert hem till mig. Som vanligt var vi fett sega tills klockan blev ca halv tolv. Vid ett gick vi in på Club Digger och såklart hade Urmas Plant slutat spela. Vi hängde iaf där ett tag med massor av fina vänner. När regnet började falla över oss gick vi hem till Ludvig. Det var ingen livad efterfest, utan mest bara chill och musik. Nu kom jag preciiis hem, snelhesten Rassmus skjutsade hem mig. Happyface!

Imorgon ska jag sova som fan, hämta arbetskläder samt klä ut mig till rymdis. Hos Aggi ska vi äta middag och ha kul, som vanligt. Det blir nog sömn på fina vinden!
Dags att sova i min myyysiga säng, heddå.

Kommentarer
Postat av: albin

alltså det var ju jävligt inte regn alls när man gick till ludde? dålig timing. waääää.

2008-05-17 @ 03:58:47
Postat av: oj

somliga nyktrar visst aldrig till klokt.

2008-05-17 @ 13:03:49
Postat av: Matilda

Albin: Haha! Nej det var det ju jävligt inte!

Oj: Syftar du på mig eller Albin nu? Jag var åtminstone helt asnykter.. om du undrar. Eller ville du bara få lite uppmärksamhet?

Postat av: Matilda

Eller som man också skulle kunna säga; I'm high on life! Ehe..he..eh..

2008-05-17 @ 14:09:10
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: albin

oj är albin! :)
ehe heeh heeeh

2008-05-17 @ 16:50:48
Postat av: Matilda

Heehehe, Albin! Vi ses ikväll, hohohihehehe

2008-05-17 @ 17:18:05
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: albin

heeeehhe ja!

vi får mig att tänka på beavis & butthead, det är obehagligt. (allt heheeehhe:ande alltså)

2008-05-17 @ 19:07:33
Postat av: Ebba

mysfisrumpa !

2008-05-17 @ 23:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback