Wo-o, wo-o-o-o-o

Min Valborg blev faktiskt över förväntan. Efter massor av väntan på alla hit och dit var vi tillslut samlad trupp, bestående av mig, Ebba, Ellen, Anna och Josefine. Från början var våra planer grillning i Almedalen med Irma, Martin och Agnes. Självklart var vi supersena så de tre sistnämnda hade redan gått hem till Irma. Vi gick dit och kastade i oss våra pizzor vi just hämtat.
När de andra ville gå till elden gick vår lilla femma runt..runt... och runt. Vi träffade fint folk som Albin och Markus. Även Josefinas lillebror Emil fann jag!
Tillslut fick vi dock komma hem till Axel på förfest. Där var det bara trevliga personer och det var så kul. Först var det tevespel som gällde, och i detta fallet något jekla James Bond. Som vanligt när jag spelar blev jag helt caught up in the moment, skrek och hade mig. KIUL!

När jag stod på balkongen ser jag ingen mindre än Jacob Bolin vinka i fönstret på våningen över. Helt plötsligt var huset the number one partyhouse. Mika hade nämligen fest på våningen över. Hur kul som helst! Jag gick upp för att hälsa på och där fastnade jag. Jag satt fast där ända tills klockan var halv 5. Då var det ljust ute och det var suuupermysigt att gå hem.
Sååå, kvällens betyg är: NAJS! (faktiskt ungefär supernajs) Förutom att folk inte kan hålla i sina klåfingriga små händer, grrr.

Två finfina händelser under kvällen:
 

- När Anna ringde mig (trots att vi var i samma lägenhet). Jag undrade vad som stod på och det visade sig att Anna hade fastnat inne på badrummet. Jag dog av skratt när jag hittade henne (och räddade henne).

- När det bröt ut en brottningsmatch på fullaste allvar i Axels hall. Involverade var jag, Axel, Ebba och Anna. Tjejerna mot killen. Det var faktiskt riktigt ansträngande och stackars Axel började blöda vid ögat. Tyvärr fick tjejerna nog känna sig besegrade... av EN kille. Hmm.

Plus en till som nog är för pinsam för att nämnas. HA-HA

En frekvent spelad låt från gårkvällen:


Idag vaknade jag av att Ebba ringde mig vid 10 över 9. Hon skulle hämta sin väska och jag var död.. nästan. Som tur var somnade jag om igen när hon gått och vaknade klockan 1. Trött som en häst sitter jag här. Jag vill bara sitta ute, MEN... Våran terass-ombyggning har eskalerat till ett jätteprojekt så där kan man inte vara. Ute på gården blåser det säkert och det är myrinvasion. Jätte-buhu på det!
Istället ska jag se på tv, som substitut för att göra superviktiga saker som behövs göras. Jag är ju så sjukt okreativ och fantasilös, men det är väl i och för sig inte så konstigt efter en kväll som igår.
Herrå!


Kommentarer
Postat av: Ebba

JAG TYCKTE OM KVÄLLEN IGÅR OCH DIG OCH BER OM URSÄKT (soollii) FÖR MITT UPPFÖRANDE IMORSE PUSS VI SYNS I...i.....JA NÄR VI SYNS HEJDO HEJDO HJÄRTA HEJDO FINA BYXOR.

2008-05-01 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback