you look nice, alright

Idag har jag fyllt sjutton år. Jordsnurr. Vårar. Det känns helt okej eftersom jag nu är ett kamerastativ och en parfym rikare. Ikväll kommer släkten och hela tjofräset också. Ännu senare ska jag på sävefest på Hamnplan 5, och jag hoppas på bra musik (för en gångs skull).
På grund av kulturveckan som råder såg vi på modevisning idag. Det var bl a mina kära klasskamrater som visade sina kreationer (vi bildnissar går med textil). Det var så fint, så fint. Extra stolt blir jag över Cornelia som har en grym känsla för mode och kläder. Kolla in
cojoshop.se!
Tvåorna och treorna var också superduktiga, men något som veeerkligen föll mig i smaken var Anna Rosborgs kläder, allihop. Good job!


Nu ska jag vila inför kvällen, kanske städa lite samt fota lite, tjoho!
image311
Här blev det också en jättestor bild på mig och min bebbe, 17 respektive 2 år! Krattiiiis!

Kommentarer
Postat av: anna

GrAtTiS oCh SuPeRdUpEr FiN bIlD!
PUSS OCH HJÄRTA PÅ DIG!

2008-05-22 @ 16:06:22
Postat av: diana

GRATTID PÅREJ!
tänk, att du växer så fort. :')
ikväll är det röjj, hela taket skall flyga av!
AAOOOUUWW

Postat av: Anonym

bobo, jag elska di.
grattis på din födelseda-da-dag också.

2008-05-22 @ 18:06:26
Postat av: Milly

Grattis till sjutton finasteihelavärlden Matilda!!!!!!!

2008-05-22 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback