you may not want to see me

Okäääj, jag har spenderat hela eftermiddagen hos moster frisören. Jag har både klippt och blonderat. Dock inte i helvitgul-fjortis/utviksbrud-blond, utan i "solblond-blabla"-slingor. Min gamla lugg (som var gravt hatad på den tiden den kunde kallas för lugg) har blivit klippt igen. Det känns helt ovant och jag har inte bestämt mig vad jag tycker än. Men, som det brukar vara, blir det alltid bättre efter ett par veckor.

Matte-nationella gick iaf toppen, tror jag. Första delen kändes busenkel. Tyvärr glömde jag att skriva ut en formel för det jag kom fram till på sista uppgiften, men jag löste den åtminstone. Det känns jättebra eftersom jag fortfarande har en IG-varning hängandes som ett svart moln över huvudet.


Nu ska jag kolla på mitt hår. Efter det ska jag följa doften som just nått min nos. Det luktar pannkakor! Min glädjekvot är full eftersom det bara har ätits goda saker idag. Mat är det bästa som finns.. TYP.

Kommentarer
Postat av: martina

Mat är utan tvivel det bästa som finns, hähä! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback