you never leave my mind

Igår var det som sagt sävefest. Jag var på förfest hos Cecilia med 12 tjejer, och sen kom även ett gäng killar. Hur trevligt som helst, I tell ya! Väl nere på Hamnplan gled jag bara runt, och dansade såklart. Hela kvällen gick jättefort, och den slutade med att det tog en kvart för garderobs-snubbarna att hitta min jacka. Den här gången hade jag alltså INTE tappat bort min nummerlapp, utan de hade tappat bort min jacka. Inte okej! Till slut hittade de iaf den, så slutet gott - allting gott.
(förutom att mina ponnysar Josefine och Ebba inte var med igår)

Imorse stängde jag av min väckarklocka i sömnen, som jag har en tendens att göra ibland. Försoven som jag är funderar jag på att - kanske - gå till skolan senare. Min klass är nämligen på teater nu, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske fota lite mer med hjälp av mitt nya stativ, huuur great som helst!

Jahaja, adjö på er då. Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback