bebebebeeeee my baby

Dagen har varit en helt vanlig slapparfredag. På bilden tecknade jag en ring, och sedan ett kroppssmycke. Jävligt kul, faktiskt. Det kan vara vad som helst, bara det smyckar kroppen. Allt från tatueringar till knasiga hjälmar, hehehehheheheehehhehe awesome.
På formen var det dock andra bullar. Klassen flippade ur. Vi skrek och sjöng. Marcels huvud blev fyllt av fjädrar. Anna K skapade ett par glasögon med tillhörande ögon, ögonbryn och mustasch. Thor blev en alien/rysk pilot. Resten av oss satt mest och skrattade. Det jag åstadkom var en halv, jätteful liten fåtölj i wellpapp.

Nejr pa stadi med Ebba och Jennifer. De tu på cykel lånad av en pojkväns lillebror, det såg sannerligen roligt ut! Jag och Bebbet köpte töjsmycken. Mitt andra öra ska få sig en liten boost det med, s'attsaje. Men baaara lite. Jennifer sa mest: åh, vad äckligt. Eller: läskigt! Eller andra liknande utlåtanden.
När jag höll på att falla ihop av smärta i fötterna (pga mina smalklackigaste ankelboots) for jag hem. Det är där jag är nu. Hemma.

Nu ska jag skita. Heddo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback