blindsided

Igår var en konstig dag. NEJ. Jag var i skolan, som alla andra dagar. Min systerdotter fyllde 5 år så vi firade henne med tacos och tårta. Jag spelade Colin Mc Rae med systersonen och han tyckte att jag var dålig. Enligt honom körde jag i 20 km/h hela tiden, men jag tror han hittade på. Jag är förfan proffs på soentdaert. På väg mot stan fick jag ett samtal från självaste Simon, så jag begav mig dit. Han har ju fyllt 18 nu, så det var galej s'attsaje.
Efter några timmars tektonik-dansande, köksfilosoferande, lövkastande samt hemlighetsmakande var det dags för krogi. Tyvärr var hälften minderåriga. Jag och min högra hand Josefine åkte istället hem till mig. Hon prisade min nya möblering. Där låg den ljuva prinsessan i min sänghimlade säng och lyssnade på mig. Min slemmiga harkelröst till min ostämda gitarr. Jag spelade bara fina låtar. Med rökelsen och ljusslingan tända blev det helt mysfint.

Det låter som att vi är ett kärlekspar.


Idag har jag bara sett på A shot at love with Tila Tequila. Det är så jävla kul. Dom ba slåss å ä snuskige. DE GILLA JA DEI!!!!!
Ikväll ska jag mysa hos Milly. Jag ska krama henne extra mycket. Bara för att hon är hon.
HEJ.







då.

Kommentarer
Postat av: milly

hjärtiii

2008-10-12 @ 00:06:22
Postat av: bebbert

o mysarsligt blev det , <3

Postat av: jessica

haha tila tiquila är bäst!

2008-10-15 @ 20:25:42
URL: http://speaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback