I rolled my first funky cigarette


Paolo Nutini - Funky Cigarette


Ungefär vad jag skulle behöva ikväll. En funky cigarette. Jag är helt ofunky.
Alla ska på sävefest, men jag har magknip och trött kropp. Det är ändå dyrt, det spelas 99% skitmusik samt att det är tråkigt. Nog med argument för mig att stanna hemma.


Dock måste jag berätta:
Jag och Jossan har i två dagars tid spanat in en viss man på mässan. Snäll som jag är fick hon honom, om jag fick en annan för mig själv. Sagt och gjort. Efter att ha kastat ungefär 1927326389376582736578236 blickar mot honom var det idag dags. The big moment. The moment with the big. När vi skulle gå gick Jossan fram till honom. Följande var deras konversation:

J: Ursäkta? Jag måste bara säga att du är jävligt snygg.
SNYGG JÄVEL: Jaha, tack.
J: Varsågod!
(sen gick hon)

Way to go guuururrrrlrllll!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback