jabbidabbidoo

NU ÄRE FEST NU!!!!!

Murmur och murfar firar diamantbröllop. 60 år. GIFTE I SEXTI ÅR? Det är sjukt. Till gammelpäronens ära har vi heldag. På vår numer inglasade altan har vi ätit bullar, kakor och tårta. Vi har lyssnat på två män som spelade dragspel (dom ääälskar dragspelsmusik). Alla över 50 sjöng för fulla halsar. Vi andra lekte med stjärnkonfettisarna som låg på bordet.

Snart ska vi dricka fördrink på Strand Hotell, där morfisarna ska bo. Sedan ska vi äta finfin middag på Lingården.

Efter deeeeeet så får vi se vad som sker i mitt liv. Jag kanske gifter mig, eller dricker kaffe. Vi får se, som sagt.


17 år senare... har jag kommit på att min släkt är ganska rolig, faktiskt. Kanske är det för att jag har växt ifatt dom. Jag är faktiskt en sladdis. Min yngsta kusin på mutters sida är 24. HEHEHHEHEHEHHE. Kul.uppväxt.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback