ACHTUNG!

Hedvigs egna tolkning av vad som hände, den kvällen då hon räddade mitt liv:

"Jag ser det själv luddigt, men jag kan mej nog minnas ditt ansikte lysa upp på min näthinna, och du gör "tecknet" . Ingen reaktion från min sida, jag ser ingen fara och anledning. Ett tag går, men du är fortfarande kvar i min närhet. Plötsligt ser jag Pökets vilda ansikte.

Han frustar, och jag förstår att du är i fara.

Jag drar med dej bort från Pökets revir, och allt blir bra."

Se detta som en varning. Gå aldrig själv på en Sävefest. Alla tjejettor som funderar på insparken; snälla, gå aldrig ensamma. Någon kan ha tagit över tronen efter Pöket. Vem det är återstår att se, men alla bör vara på sin vakt!


Kommentarer
Postat av: r.

haha, lust att utveckla?

Vem är denna mystiske karaktär?

2008-09-04 @ 13:00:23
Postat av: diana

HAHAHAHHAHAHA, vem är pöket? ;)

Postat av: Matilda

Allt detta utspelade sig på Hamnplans nedre dansgolv. Pökets riktiga namn vill jag inte utge, men vi kan säga såhär:

Ett äkta pök är en sådan som inte riktigt har flowet, så att säga, utan mest står och torrjuckar. Gärna länge och mycket. Detta kallar han dans.

Självklart är detta individuellt, men oftast är det svårt att kränga sig ur ett pök-grepp.

2008-09-05 @ 08:21:34
URL: http://mitildi.blogg.se/
Postat av: diana

eeeeww, jag vet exakt vad du menar. Samma sak inträffade mig en gång. Jag vet inte om jag någonsin kommer återhämta mig från händelsen. Jag ber om hopp varje dag.

2008-09-06 @ 14:29:54
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback