har du hört? va?

Med skakande tår äntrade ESo7aBD det lilla klaustrofobiska utrymmet i källaren. Det var dags för skolfoto. Först 6 foton. Skäll av fotografen. 4 till. Ska vi klara oss på 10 foton? Jag hoppas på det. Min pose var: "inte-jätte-glad-men-inte-arg-utan-lagom-med-litet-minileende". Hoppas jag blir snygg!!!!!!!!!!

Foccacia har landat i magen och fina vänners dofter har inhalerats. Små toaletter har lämnat skogen och blivit grå. Älgar bor kvar på locket, och så ska det förbli. Matildor har fått ont i ryggar. Ändå är vi glada och nöjda.


Sovtajm. Får mig utsökt att tänka på good time. Eller guddajm. Alltså Grekland och indiska imitationer gjorda av fina pojkar. Pojkar från Stockholm med popfrisyr och smala ben. Pojkar i draman. Mitt drama. Jag avslutar med ett: HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback