jag kan spela basgitarr och flöjt

Jag lyssnade nyss på Kent. Ni ska dock veta att jag inte gillar, och knappt har hört, Kent. Det enda jag vet om Kent är att min pappa heter så. Det var inte så fint i mina öron som jag hade hoppats, tyvärr.

Pga min sjukdom (som jag inte vet om jag har) har jag varit på lasarettet och tagit blodprover. Det var kul, för jag kan vara den duktigaste blodprovspatienten. Mamsen bjöd mig på kycklingsallad efteråt, och sen levde vi lyckliga resten av dagen.
Lasarett är ett mystiskt ord. Lasa-rett. Laser-rätt.





JAG SKA PLUGGA NU. Italienska. HEJ. DO.

Kommentarer
Postat av: -

säger det med, usch för KENT! kentas skit, dom är inget bra alls . .

2008-09-29 @ 19:58:27
Postat av: spanjoar

kent är typ lika fint som peaches..



jag tycker dramaten är ett kosntigare ord.. dra-maten.. dra maten

2008-09-30 @ 17:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback