långa nätter

Stockholmsvistelsen gick bra, och nu har vi företaget i våra små händer. Massor av fix, sen ska ni få se!
Vi råkade befinna oss 10 minuters gångväg från IKEA så vi tog bilsatan dit. Mutter bjöd mig på sänghimmel, sängkläder, lampskärm samt mjölkvisp. Hon bjöd också på korv (FRANSK!!!!!), lingondricka, kaka, läsk och Pringles.

Idag har jag varit i skolan, såklaaart. Lite svenska och lite idrott. Lite kulstötning och lite spjutkastning. Jag, Cornelia, Ebba och Anna åkte hem till Agnes för att äta toast. Saxarna kom fram och både jag och Aggen fick en aning kortare lugg. Egentligen vet jag inte vad jag tycker om rak lugg, speciellt inte när den är ojämn och konstig, men jag antar att jag finner svaret på det snart. Man har ju faktiskt varit fulare i skallen!


Nu ska jag väl spela bas, se på tv, kolla lagret, färga sänghimmel, städa lite eller kanske ta mig i rumpan?
Jag bestämmer mig snart.






Det blev: Kolla lagret!
Hej nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback