in a greasy spoon cafeteria

Såja, sista hårborstningen nu. Orkar inte ta med hårborste så jag förebygger.
Jag börjar få min ständigt återkommande packningspanik. Ni vet;
HAR JAG FÅTT MED ALLT? MÅSTE KOLLA FÖR TIONDE GÅNGEN! TÄNK OM JAG GLÖMMER NÅGOT SKITVIKTIGT? JAG KOMMER MISSA BÅTEN.

Men det värsta var ändå när jag reste mig upp och min fot halvsov.
JAG KOMMER BRYTA BENET, INGET ITALIEN FÖR MIG.

Peppar peppar ta i fusk-laminat-trä att jag ännu är hel och frisk.
Nu ska jag sova
för jag har ställt klockan skittidigt.
Så att jag får med allt, hinner kolla allt för elfte gången, se så att jag inte glömmer något skitviktigt
och så att jag inte missar båten.

Heippa Visby, vi ses tjugoförsta augusti.
Ciao Rimini, come stai?
STO DA DIIIIIIIIIIIIIIO!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback