Mittans, för det mesta, sanningsenliga årsresumé 2009

HEJ BIBBS AND GRIBBS.
Förra årets, helt-jävla-fenomenala, årsresumé låg ju på min gamla blogg där allt är raderat och kaputt. Helt synd va, men jag hoppas fasiken att denna sammanfattning kommer kännas lika bra i själen.
*trumvirvel*
Januari: Okej, den här månaden är lite oklar. Jag minns åtminstone att jag somnade sisådär klockan 8 efter ett hejdundrandes nyårsfirande. Eller ja, det sög. HEH. Inlåst i ett bankvalv blev jag iaf. Hade sex med 5 killar på en kväll. NE skoja. Något annat blev dock rejält penetrerat denna månad; min överläpp!
Jag blev faktiskt även en gymnörd som tränade typ 4 gånger i veckan. Som om inte det vore nog bestämde jag mig till slut att det här med kött inte är något för mig.
Februari: Var på universums sämsta efterfest och gick gråtandes genom ett folktomt, snöigt Visby kl 6 på morgonen. Jag grät för att jag var rädd för våldtäktsmän. HAHA.
Mitt hår tog sig en orangeaktig ton. Jag blev bakis på kaffe en gång.
Många jobbiga känslor levde rövare i min kropp och mitt sinne. Olyckligt kär kallas det. Fast vafan, det var jag typ i flera månader innan Februari. Jävligt turbulent.
Det bästa av allt; Xboxet blev en del av familjen. Fable 2 blev mitt liv.
Mina bästa festkompisar var Pelle och Alex. Fine gribba fö glade töjsa.
Mars: Hade kroki för första gången. Målade av naken människa alltså, för er oinsatta. Spännande, nervöst och alldeles... alldeles.... underbart.
Ferren jag råkade fixa blev helt galen, gissa pga vilka! Jo, Pelle, Alex och Olof såklart. Efter ett försök till sömn kl 11 am blev man väckt av the sopakwast. Som om inte det vore nog hade jag klassfest några timmar senare. 
Det galnaste var DDE-festen; Asbra djs, skönaste folket, polisvåldet, och allt vad det innebar. 
April: Fick jobb på fina Joda. Insåg storheten med dubstep. Bokade Italien. En fin människa uppenbarade sig, åter igen. Blev nästan indragen i en catfight, ville verkligen, men tyvärr fick jag gå hem utan ett bevis på min oerhörda styrka. 
Maj: Jag pluggade först och främst mitt sista mattetal någonsin, amen hallelujah praise the lord. Fyllde fucking 18 år också, fest i dagarna tre med start i Munkens vinylbar, gudagod stämning!!!!
Juni: Jag började jobba som en redig hest. Det tog över mitt liv litegrann. Det gjorde även Erik. Fine tida i kaerlekens land, med longboard och glass. Heh, som sommar ska vara liksom.
En stor höjdpunkt var min första, och hittills enda, paintballupplevelse. Tack Joda för världens roligaste kick off.
Allas våran Mikael Jakobsson gick i graven, stackarn, men inte blev han mindre känd för det naj!!!!!!!!
Juli: Blev bästis med Adam Tensta för en kväll, lekte med lego på hans hotellrum. Såg dom här killarna Snook (snaak snyyyk jeee) igen, en av sommarens i särklass roligaste kvällar! Olivia var en trogen vapendragare, som en liten hund man vill ha med sig överallt. Annars; jobbejobbejobbejobbegribbengribbengribben!
Augusti: Besökte en genuin socken vid namn Rone, både skrämmande och givande. Var även och inspekterade Klintehamn med all dess kultur. SEN JÄVLAR åkte jag och bibbani till Italien och levde ett liv som fulla, blonda, svenska tjejer, med allt vad det innefattar. Galet var det allt! Tyvärr fick jag sjukaste influensan på vägen hem, låg i nära 42 graders feber och däckade mitt i mitt rum. En mysig stund som orörlig på golvet. Helt enkelt en livsbejakande upplevelse.
Josefine och jag flyttade in i vårat bås, i skolan alltså. Vårat alldeles egna lilla kontor, med röda detaljer (VIKTIGT!).
September: Sa adjökens till Erre, blev bäst så liksom. Levde vidare som lycklig medlem av skolans studentkommitté. Vinglade runt som en alldeles för full skurk på en Kaka. Somnade på Ebbas golv med alla kläder på, inkusive rånarluva. Ack en sådan syn!
Årets drog dundrade in i mitt liv; fjortisbloggar. Inte en dag har gått sedan dess, då jag inte följt mina favvisar.
Just det, tatuerade mig också, så sattans sexigt, skulle vilja bli tillsammans med mig själv. Köpte även min vackra Macbook Pro efter en incident med ett glas vin+min andra dator. RIP.
Oktober: Blev fett jävla nedstämd alltså. Har aldrig längtat bort så mycket, den här ön kan inte ge mig något just nu. MEN; Årets roligaste fest ägde rum - Olivia, Agnes och Cornelia fixade! Boogie-woogie, tårtkrig, springtur genom stan, röda pussar till alla osv. Kunde inte blivit bättre!
Jag och Olivia var på en tripp i Stockholm, och bodde hos Pelle, Alex (och Dennis). Självklart blev det galet fyllerace ute i ghettot. Kan man förvänta sig något annat av dom?
November: Färgade mitt hår brunt, efter typ 3 års funderande. Känns äckligt jävla braaaaaa WOWOWOWO! Det bästa var ändå att jag skaffade körkort, klarade allt på en dag så jag kände mig fett bra och har sedan dess gjort vägarna osäkra.
December: Och VAFAN har jag gjort den här månaden? Sovit, festat, eeh sovit lite till, EEEEH JA inget mer av värde (Har dock varit sånhär demivegetarian i ett år). Jag hatar vintern.
Firar förhoppningsvis inte jul och nyår i detta skitland nästa år. Jag ska leva som luffare under nån jäla bro. Bara jag får slippa mörkret. Aj fisatan. Nyår är ett hittepå, vill typ ha pyjamasparty.
Nästa år börjar med stress, för att sedan bli bäst = Student! Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback