with walls

Hej mina vänner!
En kväll när jag och Milly var ute och åkte bil, hörde vi en bra låt på radion. Det var Owl City (tror jag!?). I alla fall, han är bra som få, MEN han låter preciiiis som Death Cab. Lyssna här dock;
Fireflies - Owl City
(om du har Spotify alltså)
Nu ska jag försöka städa lite här hemma i min enkla boning. Jag vill att allt ska vara tiptop innan kvällen nalkas, för då ska jag på sushinight nummer två med mina underbara schåmpisar.
Det hade varit så fint att komma hem till ett skinande rent rum, och glida ner i lite skinande rena lakan. Förhoppningsvis kommer jag hinna göra min kropp skinande ren också.
SÅ, nu får den här smita-från-städandet-bloggningen vara slut. HEJDÅ BITCHES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback