Big fun to be had by everyone

For all you Mittan-blog-junkies out there!!! The coolest list of the coolest lists. In the wööörld.

Igår:
Förfest 1
Förfest 2
Kläddjaja och vin hos AlexZxzzZz
Råka somna, vakna, svammla, hoppa undan från dödande händer under säng.
Natten smälte till dag, så..
..Idag:
Vakna
Somna
Vakna
Slappa
Äta klämmacka?
Hemma jag dyschaadee

Sen, goda vänner och mumsiga fiender; Överraskningsmiddag för älskade Julia! Ack en sån ovetande överraskad sak. Jag har ätit tills kjolen fick knäppas upp. AAACKACKACK så himla fint det var. Ack.

Imorgon:
Plugga körkortsteori
Spela XBOX, yayayaaay! (Ps. jag har live i 48 timmar snart. Snaaart sa jag)

Pjecis nu:
Spela jitarren sen sova min kos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback