spökelz :C

Igår åt jag och mamsen på restaurang, sen gick vi till Joda och drack vin och drinks. När Fanny hade slutat fortsatte spritfesten, ehehhehe. Nej, men har man personalrabatt så har man.
Josefis anslöt och vi fortsatte till Innergården, där de hade en riktigt jävla dryg bartender. Kvällen slutade på kära Nunnan!

Just nu sitter jag och är rädd. Att jag aldrig lär mig. Jag SKA INTE kolla på spökbilder/-filmer när jag är ensam. Nu har jag sett på filmen där tolvåriga Reece Pitman fångar ett spöke med sin mobilkamera. HELT SJUKT! JAG ÄR ASRÄDD!!!! BUHUHUHUUUUHUHU. Nu vågar jag inte gå från soffan till sängen.
Kan... inte.... titta...omkring...i.. rummet...
Inte sätta ner fötterna på golvet.
Det ryser i mitt ansikte.

Kära nån, hjälp mig.
Måste titta på roliga Youtubefilmer nu :CCCCCCCCC


GÄH DU FÅTT NÅT I DIN JÖV?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback