vad gör du nu förtiden?

Igår åt jag nachos (eftersom jag aldrig gör det. ELLER???? EEEEHEHEHHE!). Nachos till lunch samt middag. Den senare måltiden avnjöts med Josefina över ett glas rosé. Flashigt.
Vi gick till Burmeister, jaaa dankee, jaaa.
Där svettades jag asmycket, för Snaak spelade. Snyyk. Snook.
Ebberty, Siri och jag blev bästisar med Majkel och Martin. Det var då jag insåg min stora talang här i livet;

Jag kan komma ner i riktigt lågt register. När jag sjunger alltså.
Favoritlåten att sjunga är En del av mitt hjärta med Tomas Ledin.
Att tillägga är att jag sjunger lägre än originalet.
Hahahahahehhee. Jag älskar det.


Ikvällz0r ska jag äta mat. Det är inte ofte man äta mat naj.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback