down in my kneeeeeees

Najdiu Valdemar! Igår vaknade jag sent som fan, och skyndade mig (långsamt) hem till Hugo. På hans balkong solade vi; jag, Hugo, Olivia, Emanuel och Cornelia. När de blev för jäla varmt gick vi till Almedalen. Där var det inte drag!

På kvällen lekte jag med Bollen. Vi hittade på en massa nya låtar (t ex It's all about trust). På en bänk på strandpromenaden framför solnedgången sjöng vi Rederietlåten i stämmor. Det var så vackert :'''''')
Väl hemma hos Boll drack vi folle och filosoferade. Sen gick jag till en god.
Jag gick hem typ halv 4 i spöregnet. Även fast jag var helt genomblöt så brydde jag mig inte. Skön känsla det där. Förresten så gick jag nästan vilse på vägen hem. DE VA KIUL!!!!!!!!!!!!!! Faktiskt!


Nu ska jag jobba vet ni. Känns inte så lockande att jobba kväll när man börjar 8 nästa dag.
MEN! Jag tjänar ju stålar, så vafan!
Heippa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag skitkass, jag vet. Men. Vart jobbar du, mäd?

2009-06-10 @ 23:16:23
Postat av: Mattvald

Oh du anonyme, JODA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback